livetochals.blogg.se

2015-01-23
11:54:00

Januari 2015
Jul- och nyårsfirande med barn och barnbarn är över och vardagen tickar på igen. Och det gäller att göra något av den. Min andning påverkar mig mycket och upptar min koncentration mer och mer. Igår träffade jag sjuksköterska och sjukgymnast på Lasarettets lungmottagning. De kollade blodgas och gav mig ett nytt sätt att hålla rent i lungorna och träna andningsmuskulaturen med hjälp av min ventilator Vivo50. Så fick jag en ny liten smidig andningsmask som täcker bara näsan. Ska testa den och om den fungerar kan den vara lämplig att använda när jag är i sociala sammanhang. Hoppas på det!
 
Den ser ju riktigt trevlig ut, eller hur?
 
Bilden är hämtad från reklam på nätet.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: