livetochals.blogg.se

2017-08-01
19:44:16

Tillbaka
Tänkte försöka börja skriva igen. Dels för att jag ser att ni några följare läser och för att nu tänker jag försöka sprida information om ALS.
 
Det var en lyckad GÅ MOT ALS den 25 juni. Regnet upphörde och solen sken på alla de 71 deltagarna som promenerade i Ronneby Brunnspark. Ingrid hade förberett och fixat fika sponsrad av ICA MAXI i Ronneby. Så roligt att så många ville delta!
 
Torsdagen innan hade BLT en artikel inför GÅ MOT ALS, där jag figurerade på en jättebild. Artikeln var välskriven och seriös så det var värt det. Dessutom hade reportern skrivit om Ice bucket callange och intervjuat en neurolog om bl a ALS-team i Blekinge. Han berättade där att det var 11 personer i Blekinge som fick diagnosen ALS 2016.
 
Artikeln hjälpte säkert till att så många GICK MOT ALS och jag fick positiv respons från några vänner. Från mina söner fick och får jag ett fantastiskt stöd och support och deras engagemang vill jag ju också stödja.
Så nu går jag all in.....
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: