livetochals.blogg.se

2014-02-12
09:43:47

60
Nu  har jag har fyllt 60!
 
Det blev en liten tripp till Milano med familjen. Inför resan var det förberedelser med kontakt med flyget om extra utrustning: rullstol, hostmaskin, två ventilatorer varav en batteridriven och möjlig att använda på flyget. Flygresan var två timmar så jag behövde egentligen inte använda den extra ventilatorn men jag var lite orolig för hur tryckförändringar i kabinen skulle påverka mig. Det gick bra.
Vi curlades av min syster som körde oss till Kastrup och framme i Malpensa tog vi taxi för 90€ in till hotellet i centrum. Dryga pengar men det hade varit omöjligt att åka buss och metro.
Vi bodde bekvämt nära till katedralen il Duomo, Vittorio Emanuelle-gallerian, la Scala och shopping.
Det var en härlig födelsedag med frukost på rummet, tårta, blommor och presenter och en nyskriven låt från mina söner, Italienska drömmar. Jag är imponerad och rörd. Och vilken gåva att få vara med barnbarnet, sönerna, sonhustrun och min man. Så underbar familj jag har!

Kommentar:
#1: Sebastian

DU är underbar, kära mor! Världens bästa!!!

2014-07-09 @ 23:39:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: