livetochals.blogg.se

2017-02-12
15:10:00

Den som väntar
på något gott...
Det känns som om jag lever i en ständig väntan. Väntan på vad? Väntan på att livet ska passera? Nej, nu väntar jag på att träffa barnbarnen nästa helg. Det är gott och värt att vänta och längta till i många dagar.
Sedan....?
Sedan väntar jag på våren och under den dryga väntan tills våren kommer längtar jag efter helgerna och efter att min syster ska komma och att få prata med mina barn och barnbarn helst på skype och att träffa goda vänner...
 
Samtidigt vet jag ju att jag blir sämre för var månad som går. Ibland grips jag av längtan tillbaka till då jag kunde resa mig själv, gå uppför trappan, göra utflykter utan att få ont i nacken.... Då livet var lite lättare.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: